Monday 5 December 2011

Perempuan ini Menangis lagi...



TQ pakcik google
ya ALLAH...mengapa wanita sering menangis?? 


Jawap-NYA::  Kerana wanita itu unik,


  • AKU ciptakan ia sbg makhluk yg ISTIMEWA,
  • AKU kuat kan bahunya untuk menjaga anak2nya,
  • AKu lembutkan hatinya utk memberi rasa aman,
  • AKU kuatkan rahimnya utk menyimpan benih manusia,
  • AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yg lain menyerah,
  • AKu beri dia naluri utk mencintai anak2 dlm keadaan apapun,
  • AKU kuatkan batinnya utk tetap menyayangi walaupun dikhianati,oleh temannya, walaupun disakiti oelh orang yang disayanginya,
  • Wanita mahkluk yang kuat, tapi jika 1 saat dia menangis itu kerana AKU beri dia airmata untuk membasuh luka dan memberi kekuatan yang  baru









p/s :: Women Cry not because they're weak..it's because they're been strong for too longggggggggg.....


No comments:

Post a Comment